مشاوره تحصیلی ,و آموزشی ، دانشگاهی   در اروپا

مشاوره تحصیلی ,و آموزشی ، دانشگاهی در اروپا

ادامه تحصیل در کشورهای اروپایی از جمله آلمان، ایتالیا، انگلیس،لهستان؛اکراین،روسیه؛بلاروس،نروژ؛سوییس،استرالیا و...شرایط و هزینه های زندگی در اروپا،اقامت در اروپا،ویزای شینگن
مشاوره تحصیلی ,و آموزشی ، دانشگاهی   در اروپا

مشاوره تحصیلی ,و آموزشی ، دانشگاهی در اروپا

ادامه تحصیل در کشورهای اروپایی از جمله آلمان، ایتالیا، انگلیس،لهستان؛اکراین،روسیه؛بلاروس،نروژ؛سوییس،استرالیا و...شرایط و هزینه های زندگی در اروپا،اقامت در اروپا،ویزای شینگن

بررسی و معرفی SciFinder

شرکت پیشگامان پردازش صفر و یک به خاطر موانع و مشکلات موجود کاربران ایرانی برای دسترسی به مقالات و کتب خارجی بر آن شد تا سامانه‌ای را برای تسهیل این امر مهم راه اندازی کند.

در این سامانه می‌توانید از 60 پایگاه اصلی مقاله ISI دانلود کنید و به بیش از 500 پایگاه علمی مستقیم و آنلاین دسترسی داشته باشید. کسی که همیشه به دنبال مقالات گوناگون در دنیای پهناور وب بوده و در اکثر مواقع به خواسته خود نمی‌رسیده، ارزش وجود همچین پایگاه گسترده و به روزی را به زبان فارسی می‌داند. 

حتی اگر پایگاهی وجود داشته باشد که سامانه‌ی ایران پیپر نتواند از آن به صورت آنلاین مقاله دانلود کند، می‌توانید به صورت آفلاین از این سامانه درخواست مقاله، کتاب، پایان نامه و استاندارد از تمام آن پایگاه‌ها، بدهید.

این وظیفه‌ای نیست که شرکت پیشگامان پردازش صفر و یک قادر به انجام آن نباشد.

همچنین می‌توانید از این سامانه از پایگاه‌های مختلف مانند ScienceDirect ،Springer ، IEEE  و TandFonline انواع مقاله را رایگان و نامحدود دانلود کنید. 

دسترسی آنلاین به پایگاه SciFinder از جمله خدماتی است که این شرکت در اختیار کاربران قرار می‌دهد.



نتیجه تصویری برای ‫معرفی پایگاه SciFinder‬‎


SciFinder معتبرترین و کاملترین ابزار جستجو پیرامون تمامی ترکیبات شیمیایی )شامل تمام ترکیبات شیمیایی ساده،ترکیبات دارویی، پلیمرها،کمپلکسها، مخلوط واکنشها و . . .(، واکنشهای شیمیایی، مقاالت ژورنالهای تخصصی، مستنداتثبت اختراع (Patents )میباشد که توسط انجمن شیمی امریکا (ACS) ارائه میشود. این مجموعه منحصر به فرد برپایهکاملترین اطالعات علمی برگرفته از (CAS (Services Abstract Chemical و با استفاده از مشخصات مواد شیمیایی،واکنشها، مستندات ثبت اختراعات و موضوعات مدارک علمی ثبت شده به جستجو میپردازد. کلیه اطالعات علمی موجود درCAS و به تعاقب آن SciFinder به صورت روزانه به روزرسانی میشوند. لذا جستجو در محیط SciFinderهمواره یکجستجوی متعالی و بدون رقیب؛ مبتنی بر نهایت دقت و باالترین سرعت ممکن، از بین بروزترین دستیافته ها و آخرین اکتشافات و فنآوری های کامال تخصصی را میسر مینماید. این ابزار قدرتمند جستجو همواره در کوتاهترین زمان ممکن، کامل- ترین مجموعه از اطالعات تخصصی را به صورتی یکپارچه در اختیار کاربران قرار میدهد.

 

پایگاه SciFinder چیست؟

 

پایگاه  SciFinder مجموعه‌ای خوب و بی‌نظیر در مورد چکیده‌های پزشکی و شیمی است. همچنین این پایگاه یک بانک اطلاعاتی موثق زیست دارویی به شمار می‌آید. این برنامه که با هوش مصنوعی ساخته شده به شما این امکان را می‌دهد که بدون داشتن دانشی خاص، تنها با وارد کردن اطلاعاتی مختصر از قبیل نام، مواد شیمیایی، ساختار، واکنش، موضوع مورد پژوهش یا نام موسسه یا دانشگاه بتوانید از آن بهره برده و جست و جوی خود را انجام دهید.

 

 

بررسی آماری SciFinder

Scifinder نه تنها به شیمی کالسیک بلکه به تمامی حوزههای علم شیمی در سراسرجهان، اعم از بیوشیمی، داروسازی، شیمی دارویی، شیمی کاربردی، شیمی ماکرومولکولها و همچنین شیمی آلی، تجزیه، معدنی، شیمی فیزیک، علم مواد و کشاورزی و سایر علوم وابسته تعلق دارد. 

· بیش از 33 %از علم شیمی و حوزه های وابسته به آن در مستندات ثبت اختراعات، پایان نامهها، کنفرانسها وکتابها وجود دارند که این دسترسی نیز به کمک SciFinder فراهم شده است.

· حدود 33 %از علم شیمی و حوزه های وابسته، به زبان انگلیسی منتشر نمیشوند و عدم دسترسی به این حجم از اطالعات میتواند ضرر جبران ناپذیری را به تولید علم در کشور وارد نماید. این عدد در سال 2000 حدود 21 %بوده که با رشد 10 درصدی به حدود 01 %در سال 2011 رسیده است. این حجم عظیم اطالعات نیز )زبان های چینی، ژاپنی، فرانسوی، آلمانی و روسی( به کمک ابزار جستجو SciFinder قابل جستجو و بررسی میباشند.

· اطالعات علمی در حوزه شیمی توسط 60 پایگاه ثبت اختراع در CAS ثبت و بررسی میشوند که این تعداد 53% بیشتر از دیگر ابزارهای جستجو میباشد. همین امر SciFinder را قادر به دسترسی به متن کامل مستندات ثبت اختراعات نیز نموده است. 

· امروزه CAS به عنوان هسته اصلی ابزار جستجو SciFinder در بین شرکت های شیمیایی، صنایع دارویی و سازمان های دولتی و خصوصی سراسر جهان به عنوان جامع ترین و معتبر ترین پایگاه علمی شناخته میشود.

· استفاده تمامی100 دانشگاه برتر جهان، 84 کمپانی از 10 کمپانی برتر داروسازی بین المللی، 28 کمپانی از 21 کمپانی بیوتکنولوژی بینالمللی و همچنین 81 کمپانی از 10 کمپانی برتر تولید کننده مواد شیمیایی از SciFinder ،نشان دهنده اهمیت و جایگاه حقیقی این ابزار جستجو پیشرفته در پیشبرد علم و صنعت جهان امروز میباشد

 

 

نمونه ای از اطلاعات قابل دریافت از SciFinder

با توجه به اینکه اطالعات علمی قابل حصول از ابزار SciFinder بسیار جامع و متنوع می باشد، به منظور آشنایی هرچه بهتر و بیشتر بااین محیط، به تعریف و توضیح بخشی از اطالعات قابل بازیابی با توجه به جستجو نام هر ترکیب در بخش Searching Substanceدر قالب 9 مورد موضوعی پرداخته شده است. بدیهی است اطالعات بدست آمده از این ابزار جستجو بسیار جامع تر و فراگیرتر از نمونه نتایج مورد بررسی می باشد. همانگونه که مستحضر هستید، دسترسی به تمامی اطالعات شیمیایی و سنتزی ترکیبات مشکل بوده و بررسی طیفها، واکنشها، سنتز ترکیب و دیگر مشخصات آزمایشگاهی آن نیازمند صرف زمانی طوالنی و یا در برخی موارد دسترسی به این اطالعات غیر ممکن است. این در حالی است که با یک بار جستجوی نام ترکیب در محیطSciFinderمیتوان در زمان بسیار اندک، کلیه اطالعات الزم را به صورت یکپارچه مشاهده نمود. این شیوه جستجو یکی از دهها روش برای بازیابی اطالعات علمی مورد نیازدر محیطSciFinder می باشد